Jakie filmy Kitano uważacie za najlepsze ? Wymieńcie je tu w formie od najepszego do najgorszego tworząc prywatny ranking.
1. Hana-bi
2. Violent Cop
3. Sonatine
4. Brat
5. Kikujiro
6. Powrót przyjaciół
7. Achilles i żółw
8. Takeshis'
9. Punkt zapalny
10. Scena nad morzem
11. Lalki
12. Czy wreszcie coś osiągniesz ?
13. One fine day
14. Zatoichi
15. Niech żyje reżyser !
1. Lalki - 8+/10
2. Brother - 7/10
3. Takeshis' - 7/10
4. Zatoichi - 6/10
5. Punkt zapalny - 5/10
W planach: Brutalny glina ; Scena nad morzem ; Sonatine ; Hana-bi ; Kikujiro ; Autoreiji.
"+" znaczy, że Ulubiony.
1.Kikujiro
2.Zatoichi
3.Brother
4.Hana-bi
5.Czy wreszcie coś osiągniesz?
6.Sonatine
7.Powrót przyjaciół
8.Lalki
9.Punkt zapalny
10.Achilles i żółw
11.Scena nad morzem
12.Brutalny glina
13.Niech żyje reżyser
14.Takeshis'
Z niecierpliwością czekam na ostatni film Pana Kitano.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Sonatine 8,22 9
2 Kikujiro 8,13 8
3 Achilles i żółw 8,25 4
4 Lalki 7,57 14
5 Powrót przyjaciół 8,00 5
6 Hana-bi 7,40 20
7 Brother 7,20 15
8 Scena nad morzem 7,67 3
9 Wściekłość 7,17 6
10 Brutalny glina 7,00 7
11 Zatoichi 6,63 24
12 Punkt zapalny 6,67 3
13 Niech żyje reżyser! 6,00 3
14 Takeshis' 6,00 5
Ponadto:
Kocham kino 6,00 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kikujiro (1999) 7,93 15
2 Sonatine (1993) 7,75 20
3 Hana-bi (1997) 7,48 31
4 Brother (2000) 7,35 26
5 Powrót przyjaciół (1996) 7,50 10
6 Lalki (2002) 7,20 25
7 Wściekłość (2010) 7,17 18
8 Brutalny glina (1989) 7,18 17
9 Achilles i żółw (2008) 7,08 13
10 Scena nad morzem (1991) 7,00 10
11 Zatoichi (2003) 6,75 40
12 Punkt zapalny (1990) 6,57 7
13 Takeshis' (2005) 6,45 11
14 Czy wreszcie coś osiągniesz? (1995) 5,89 9
15 Niech żyje reżyser! (2007) 5,60 5
Ponadto:
Kocham kino (2007) 6,35 17
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Hana-bi (1997) 7,65 54
2 Lalki (2002) 7,65 49
3 Sonatine (1993) 7,68 34
4 Kikujiro (1999) 7,62 29
5 Scena nad morzem (1991) 7,17 23
6 Achilles i żółw (2008) 7,18 22
7 Brother (2000) 7,02 41
8 Brutalny glina (1989) 7,07 28
9 Powrót przyjaciół (1996) 7,16 19
10 Zatoichi (2003) 6,87 54
11 Wściekłość (2010) 6,71 31
12 Punkt zapalny (1990) 6,35 17
13 Takeshis' (2005) 6,25 20
14 Czy wreszcie coś osiągniesz? (1995) 6,12 17
15 Niech żyje reżyser! (2007) 6,00 9
Ponadto:
Kocham kino (2007) 6,53 32
1.Brother 10
2. Kikujiro 10
3. Sonatine 9
4. Hana-bi 9
5.Blood and bones 9
6. Battle royale 9
7. Achilles i żółw 9
8. Outrage 9
9. Brutalny glina 8
10. Lalki 8
11. Zatoichi 8
12. Gonin 8
13. takeshis 8
14. Scena nad morzem 8
15. powrót przyjaciół 8
1.Dolls - 8/10
2.Takeshis' - 7+/10
3.Hana-bi - 7/10
4.Kikujirô no natsu - 7/10
5.Brother - 6/10
6.Ano natsu ichiban shizukana umi - 6/10
7.Sono otoko, kyôbô ni tsuki - 6/10
8.Autoreiji - 6/10
9.Zatôichi - 4/10
1. Hana-Bi 10/10
2. Kikujiro 10/10
3. Sonatine 10/10
4. Powrót przyjaciół 10/10
5. Autoreiji 9/10
6. Brutalny glina 9/10
7. Achilles i żółw 9/10
8. Zatoichi 9/10
9. Brother 8/10
10. Lalki 8/10
Aktu:
1.Brother - 8+/10
2. Wściekłość - 8+/10
3. Brutalny glina - 7/10
4. Hana-bi - 7/10
5. Zatoichi - 6/10
6. Sonatine - 5/10
Z jego filmów obejrzałem wszystkie z kręgu swoich zainteresowań. Czekam na kontynuację Wściekłości.
Mój, mocno subiektywny TOP5:
1. Lalki 9+/10
2. Achilles i żółw 9+/10
3. Hana-bi 8/10
4. Zatoichi 6/10
5. Brat 5+/10
16. Boiling Point
15. Takeshis'
14. Zatoichi
13. Getting Any?
12. Outrage Beyond
11. Achilles i żółw
10. Outrage
9. Glory for the Filmmaker!
8. Brother
7. Kikujiro
6. Kids Return
5. Violent Cop
4. Sonatine
3. A Scene at the Sea
2. Hana-bi
1. Dolls
1. Kikujiro
2. Hana-bi
Czy wreszcie coś osiągniesz?
4. Niech żyje reżyser!
Lalki
Sonatine
7. Brother
8. Powrót przyjaciół
9. Zatoichi
Scena nad morzem
11. Brutalny glina
12. Takeshis
13. Achilles i żółw
14. Punkt zapalny
16. Kocham kino
Niestety Wściekłości i Poza wściekłością jeszcze nie widziałem bo liczyłem że będzie w kinach (głupi ja :)
Najlepsze:
1. Sonatine (zdecydowanie ponad wszystko inne!).
2. Hana-bi.
3. Lalki.
Poza podium, lecz również świetne:
4. Scena nad morzem.
5. Powrót przyjaciół.
Na marginesie chciałbym dodać, że oprócz świetnej strony fabularnej, aktorskiej i wizualnej, filmy Kitano nierozerwalnie łączą się z warstwą dźwiękową, za którą odpowiadał Joe Hisaishi. Powiedziałbym, że bez tych cudownych dźwięków nie miałyby one takiego znaczenia :))
1. Lalki
2. Kikujiro
3. Powrót Przyjaciół
4. Achilles i żółw
5. Sonatine
6. Scena nad morzem
7. Hana-Bi
8. Takeshis'
9. Brother
10. Zatoichi
11. Brutalny Glina
12. Wściekłość
13. Punkt Zapalny
14. Niech żyje reżyser
15. Ryuzo i siedmiu najemników
16. Czy wreszcie coś osiągniesz?
15. Poza wściekłością
16. Koniec wściekłości
Dzięki. Dobrze, że wszedłem w ten temat, bo inaczej nie dowiedziałbym się o filmie "Koniec wściekłości" ;-)
Uwielbiam!